Thuisondersteuner – Berkelland
Werken in de wijk maakt je creatief! Geen dag is hetzelfde en iedere thuissituatie vraagt om een persoonlijke aanpak. Dit maakt je werk afwisselend en uitdagend. Ben jij iemand die structuur en rust brengt, en écht aandacht heeft voor de cliënt? Dan is werken als thuisondersteuner bij Careaz precies waar jij naar op zoek bent.
Waar en met wie ga je samenwerken?
Als thuisondersteuner probeer jij met persoonlijke aandacht huishoudelijke hulp te bieden aan cliënten. Mede dankzij jouw ondersteuning kunnen ze nog in hun vertrouwde omgeving blijven wonen. Je gaat zelfstandig op pad naar de cliënten die meestal voor langere tijd ondersteuning nodig hebben. Daardoor heb je bijna altijd dezelfde cliënten. Dit is fijn voor jou maar ook voor de cliënten is een vaste thuisondersteuner prettig.
Je maakt onderdeel uit van het thuiszorgteam in regio Berkelland. We werken fijn samen en dat is ook wat we zoeken in een nieuwe collega. Iemand die bijdraagt aan het teamgevoel en klaar staat voor de collega’s. Ondanks dat je zelfstandig op pad gaat, sta je er niet alleen voor. De clustermanager, cliëntplanner, wijkverpleegkundige en andere ondersteunende diensten staan altijd voor je klaar. We zijn een kleine overzichtelijke organisatie, dus je weet direct bij wie je terecht kunt met je vraag.
Wat ga je doen?
Je stemt je zorg af op de unieke behoeften van elke cliënt. Hoewel iedere cliënt anders is, delen ze allemaal één behoefte: jouw aandacht.
●Je ondersteunt cliënten bij huishoudelijke taken, waarbij je vraaggericht werkt en hun regie en zelfredzaamheid stimuleert en bevordert;
●Naast huishoudelijke ondersteuning help je met maaltijden en boodschappen, en biedt je structuur, rust en een luisterend oor;
●Je signaleert veranderingen in het gedrag van cliënten en schakelt tijdig familie, naasten en/of (wijk)verpleegkundige in wanneer nodig;
●Je draagt proactief bij aan de verbetering van zorgkwaliteit en het welzijn van cliënten.
Wat heb jij te bieden
Achter iedere voordeur zit een unieke zorgvraag. Wil je werken in de wijk dan vraagt dat om lef! Lef om alleen op pad te gaan maar ook om door te vragen en om zelfstandig keuze te maken. Breng je daarnaast het volgende mee?
●Je hebt affiniteit met de doelgroep, werkervaring is geen eis maar geniet wel de voorkeur;
●Je kunt goed zelfstandig werken;
●Je hebt interesse in het levensverhaal van de cliënt en geeft de juiste aandacht en begeleiding aan de cliënt;
●Je voelt goed aan hoe je de zelfstandigheid en de zelfregie van een cliënt zo veel mogelijk kan stimuleren;
●Je beschikt over basisvaardigheden met digitale middelen zoals smartphone en computer.
Wat kun je van ons verwachten
●Een contract met het aantal uren in overleg voor bepaalde tijd met uitzicht op een vast dienstverband;
●Een bruto maandsalaris van minimaal € 2.191,52 en maximaal € 2.656,30 (op basis van 36 uur per week) aangevuld met onder andere reiskostenvergoeding, een vakantietoeslag en eindejaarsuitkering volgens cao vvt;
●Om je werk goed uit te kunnen voeren, ontvang je naast werkkleding en werkmateriaal een telefoon;
●De mogelijkheid om je arbeidsvoorwaardenpakket naar eigen wens samen te stellen. Zo kun je bijvoorbeeld vakantiedagen ruilen tegen het fiscaal voordelig aanschaffen van een smartphone, tablet, laptop of fiets;
●Met ons vitaliteitsprogramma ‘Lekker in je vel!’ bieden wij jou het hele jaar door activiteiten die door een groep enthousiaste collega’s zijn samengesteld;
●Misschien zie jij dit als opstap om kennis te maken met de zorg en Careaz, maar is je wens om in de toekomst meer te willen betekenen in de thuiszorg? Dan biedt Careaz (betaalde) opleidingsmogelijkheden om verder door te groeien!
Samen verder?
Wij leren jou graag kennen! Laat je gegevens achter via de button ‘Direct solliciteren’, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op. Wil je liever eerst meer weten over deze functie? Neem dan gerust contact op met onze HR-afdeling via 088-1106000 of hr@careaz.nl
Wat gebeurt er als je solliciteert?
Wil je meer informatie over de sollicitatieprocedure? Lees dan verder.