Werken bij Antoniushove
Midden in Lichtenvoorde vind je Antoniushove. Een nieuw, modern woonzorgcomplex met 72 appartementen voor ouderen die intensieve zorg nodig hebben.
Bij Antoniushove streven we ernaar om de leefwijze zoals iemand gewend was te behouden. Dus geen gesloten deuren als dit niet noodzakelijk is of niet meer standaard tussen de middag warm eten, als ze gewend zijn om dit ’s avonds te doen. Maar het betekent bijvoorbeeld ook dat bewoners of naasten zelf een afspraak maken voor de kapper, hulpmiddelen, zoals een rolstoel, zelf schoonmaken en lichte zorghandelingen zelf blijven doen. Als zorgmedewerker van een woonlocatie focus jij je op de zorgtaken die dan overblijven.
Levendige werkomgeving
Naast het Grand Café als ontmoetingsruimte voor bewoners, bezoekers en buren, zijn er meerdere buurtpleinen waar bewoners elkaar treffen en genieten van gezelligheid onderling of tijdens een activiteit. Dit maakt Antoniushove niet alleen een prettige woon-, maar ook een levendige werkomgeving.
Aangrenzend aan de verschillende pleinen, zijn er buurtkamers: gemeenschappelijke ruimten waar samen met bewoners gekookt kan worden. Hier kom je ook samen met je collega’s om je dienst te starten, te lunchen en de belangrijke zaken die je tijdens je dienst bent tegengekomen over te dragen.
Vragen over werken bij Antoniushove?
Neem dan contact op met onze HR-adviseur Miranda Wolterink.
Samen met je team
Bij Antoniushove werk je in een zelforganiserend team dat bestaat uit woonondersteuners, helpenden (plus), verzorgenden IG en betrokken verpleegkundigen en behandelaren. Samen zorgen jullie voor een fijne werkindeling en stemmen jullie het rooster onderling af. Ontdek hoe de teams bij Antoniushove eruit zien!
Neem een kijkje op jouw toekomstige werkplek
Openstaande vacatures bij Antoniushove
Ben je enthousiast over werken op deze locatie? Bekijk dan hier de vacatures. Solliciteer direct en wie weet drinken wij binnenkort samen een kopje thee of koffie.
Vragen?
Heb je vragen over het werken bij Antoniushove? Neem dan gerust contact op met onze HR-adviseur Miranda Wolterink via 085 888 59 48 of hr@careaz.nl. Je kunt ook onderstaand formulier invullen en dan neemt zij zo snel mogelijk contact met je op.